2014. január 12., vasárnap

Kukkantsatok be a konyhámba !

.
 2013-as gasztrofotózásos képeimen a háttér konyha csak a fotózáshoz szolgált helyszín, ami egyébként valós konyhaként működik.
 Mivel sokan azt hiszitek hogy ez az én konyhám ezért ma megszeretném nektek mutatni hol is készülnek a finomságok amik a blogban szerepelnek, vagyis egy pár kép erejéig mindenkit szívesen látok az én kis birodalmamban, a valós konyhámban.








Az ebédlő rész még karácsonyi hangulatban.






A konyhám egyik szeglete ahol alkotok éppen Marázi Gabriella, blogger- kolleginának kisfiának Milánkának sült a sütőben a szülinapi tortája.




A konyhámban a dekorációkat,  és a függönyöket is én készítettem.
Az állablakot én álmodtam meg amit a férjem valósított meg.



Mivel vendégség nincs sütemény és kávé nélkül, ezért fogadjátok szeretettel 



2016. küldd el a recepted című újság márciusi szám szerkesztésében részt vehettem .
A mézborban sült fűszeres csülök receptem a kipróbált receptek között jelent meg.
 Ráadásnak még a konyhámat is beválogatták a receptújságba.





Az a megtiszteltetés ért, hogy a 2016.05.20. Miskolc TV Egészségpercek című műsorában két süteményt elkészíthettem, a saját konyhámban. 

Egy cukormentes sajttortát és egy liszt-és cukormentes kókuszgolyót. 
Az egészségpercek műsorában, a 6. perctől kezdődik a riport és sütés velem.










2017. A cseresznyés függöny helyett pöttyös függönyöket  varrtam és időközben meglepett a férjem egy új tűzhellyel is 














22 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a konyhád:) Kék, a kedvencem:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép a konyhád, igazán sajátos a hangulata, kellemes :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem olyan nagy de én szeretem:)) . . és minden az én tervezésem alapján készült benne:))

      Törlés
  3. Hangulatos, világos, vidám helyszín, ahol öröm alkotni! :)

    VálaszTörlés
  4. Balra van az álablak? Ez mit takar?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen balra található az álablak,ami egy dupla fakeretben lévő tükör, ezt azért találtam ki anno hogy nagyobbítsa a konyha terét.

      Törlés
  5. Köszönöm a virtuális vendéglátást!! :) Nagyon szép a konyhád!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon hangulatos, barátságos a konyhád, ilyen környezetben még inkább öröm lehet a sütés-főzés! :)

    VálaszTörlés
  7. Nem csoda, hogy olyan fantasztikus dolgok kerülnek ki a kezed alól ebben a szuper konyhában!! Csodaszép!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszik , bár nem a világ legjobb konyhája de az enyém és én nagyon szeretem:))

      Törlés
  8. Gyönyörű, világos és ízléses - pont mint a tortáid, szuper konyha! Köszönöm, hogy beengedtél egy kicsit. :)

    VálaszTörlés
  9. Végre megtaláltam az álablakot is! :)
    Nagyon derűs, barátságos a konyhád.
    köszönöm a vendéglátást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm hogy vendégül láthattalak ha csak így virtuálisan is :))

      Törlés
  10. Jaj de hangulatos, én erről hogy lemaradtam! Imádom mikor más konyhájába beleshetek, annyira vidám és barátságos! Illik hozzád! :)

    VálaszTörlés
  11. Egy év elteltével csak észrevettem én is ezt a bejegyzést. :))) Nekem élőben látva is nagyon hangulatos volt a konyhád, nagyon tetszik. ...és köszönöm az említést, aranyos vagy. Milán azóta is emlegeti azt a tortát, nagyon tetszett és ízlett mindenkinek. Köszönjük.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...